viernes, 15 de agosto de 2008

No hi ha un anima per Vic!!

Encara que no ho sembli, es de Gurb la nena...


Si senyors, son dies estranys, no hi ni una puta anima per Vic, i jo estic sotmès a una teràpia meva que me esta donant resultats i dels bons... Consisteix en dormir, dormir i més dormir. I entremig, pixar, cagar, Internet ( A l'estiu va de puta mare de rapida, perquè serà) i la tele., i desprès dormir més. Es barat i us tinc que reconèixer que em començo a trobar millor. Aquí us deixo un link d'una web que podria ser com els meus alter-egos. Son una colla de fotògrafs americans que van de disco en disco, de party a party i ens porta les millor fotografies... no te desperdici!! Cuidadorrr amics puritans, alt contingut en pitreres, cuixa-men i més coses amb alt contingut en vici...Apa, marxo a Carpes!!! Fes click a la mamella esquerra per veure més!!!

No hay comentarios: