jueves, 21 de agosto de 2008

Vacances de merda i transició a una nova etapa


Em rendeixo, això es un post trist. Si, aquí estic que no se que fer, i ara no tinc ganes d'escriure cap frikada. Jo , en Toni Cantizano reconeix que esta en quiebra tècnica. Però be, segueixo endavant. M'estic arreglant però no se per que. Però parlem de coses alegres!! Avui es el aniversari d'en David Espunya. Es una persona que la conec de fa poc però es com si la conegues de sempre. El respecte que tracta a tothom es de lo que no es troba ja, la passió per la seva feina i el somriure que et transmet una seguretat que fa que tots ( almenys jo!) tinguem una super sessió. Tota la gent per la que treballo del Grup Vig es esplèndida: En Sergi, en Ramon, en David, en Jones, en Miquel,en Pere, en Pepe, l'Anna i aixi un llarg etc... Si, ara m'he posat solemne. També us comentaré que es prepari el setembre, que el Cantizano s'està començant a il.luminar, tal com vol La Fuerza, i ja veurem si semblava tontet l'Odisea. M'estic començant a replantejar de nou la meva continuïtat en La Gran S. Si, el que m'han fet m'esta amargant l'estiu d'una manera realment que no m'havia passat mai. I a sobre, només poses la televisió i veus que s'estan encarnis-sant amb el succés de Madrid. Però be, en aquest sentit soc afortunat, sempre ho dit. Crec que tinc una bona feina entre setmana ( si no cambia. Clar!) i estic feliç de poder treballar el cap de setmana en el que més m'agrada, que es el mon de la nit! Sortiré d'aquest petit "bache" dintre de poc, ho se. Ara, la meva preocupació es fer unes micró-vacances LowCost i el que he dit unes frases més amunt: enfocar el setembre d'una altre manera!!!

No hay comentarios: